conceptstore

Een van de concepten winkel wordt zorgvuldig gekozen door de retailer om de huidige pols en het klimaat van de markt te vangen. Zij bestuderen de demografie van hun lokale gemeenschap en kijken naar wat er strategisch verkoopt. 500.000 vierkante meter, bijna net zo groot als een winkelcentrum, is een grote hap uit het kapitaal van de eigenaars, evenals het grootste deel van hun budget. In hun marktonderzoek vragen zij de klanten in een enquête waarnaar zij op zoek zijn, en waarnaar zoekt een klant bij het winkelen?

Dit is waar concept stores dat ongrijpbare gevoel van de big box store naar de kleine retail counter brengen. Hier werken en brainstormen de beste denkers uit de branche, die hun eigen draai geven aan het beste ter wereld. Kleding, levensmiddelen, geschenken, huishoudelijke artikelen, outdoor-uitrusting, keukengerei en elektronica zijn allemaal gewoon te veel voor de kleine detailhandelaar om als hun eigen te nemen, zodat ze op zoek gaan naar harmonie ergens anders. Wat deze concept stores presenteren is een uitnodigende winkel.

De concept store heeft een fysieke aanwezigheid, die bijdraagt tot de algemene aantrekkingskracht van de hele winkel. In een ruimte met veel daglicht ziet alles er veel opener en uitnodigender uit. Deze winkel komt heel dicht bij de winkel te staan. Dit kan in minder afleiding van de andere handel resulteren toont vertoningen die elke opslageigenaar moet handhaven. De eigenlijke producten zouden beperkt kunnen zijn, maar de volledige atmosfeer zou op die manier moeten voelen.

Afhankelijk van wat de winkel verkoopt, kunnen de rekken met gemak op en neer worden getrokken en is er geen grote technische ondersteuning voor nodig. De opslageigenaars kunnen gerust zijn dat hun opslag geen vertoningen zal ontbreken. De consistentie is de sleutel tot een succesvolle opslag.

Dus hoe werken concepten in de detailhandel? Als je een idee hebt geland om in deze categorie van winkels te lanceren, is het van vitaal belang om ervoor te zorgen dat het ontwerp een legering is die zich kan meten met anderen. De bestaande winkel op de markt misschien niet hetzelfde budget, dus een effectieve inkoop strategie moet worden ontwikkeld. Hopelijk is het klein denken. Ontwerpers zullen meerdere producten willen kiezen voor het hoofdgedeelte van de show, maar een ander scenario kan alleen worden gegenereerd als de kleinere displayruimten voer zijn voor verschillende items.

Theorie en praktijk gaan hand in hand. Tijd en geld zullen in het begin een bepalende factor zijn, aangezien er geen beproefd winkelontwerpsjabloon is om te volgen. Dat gezegd zijnde, zodra een ontwerp is gemaakt, kan het worden getest in echte concept store-omgevingen. Als het een ontwerp voor prestatiekaarten is, zullen de gekke dingen die je moet serveren en die zullen verkopen, anders zijn. Als het een album merchandising, zult u willen om nummers te laten zien met een thema of lijn. Alles moet op elkaar afgestemd zijn. De theorie zal nu worden gebroken in de praktijk.

Er zijn bepaalde waarheden die al het andere zullen regelen. Het is essentieel dat de gehuisveste ruimte ruwweg kan worden beschreven. Het marktonderzoek is altijd een volledige blauwdruk van het decor. Wat technisch nodig is om aan de wensen van de kernklanten tegemoet te komen, zal uniek zijn. Nogmaals, u zult slechts één van uw vele concurrenten zijn, dus moet het voor u zeer rendabel zijn om alles in termen van een concept store uit te voeren. Geld verdienen in de kritische derde is zeker gemakkelijk voor uw winkel.

Als u een winkel kunt bouwen die dit mogelijk maakt, kunt u afstand doen van de macht aan uw concurrenten om de marges te verlagen en uw lot in eigen handen te nemen. Alles in één concept selectie zal een enorme deal zijn. Het aanbieden van een 5 smaken Poster Display zal de beste investering in deze methode zijn. Openstellen voor de mogelijkheden zal laten zien dat u bent beste uitkijkpunt voor wat de gelegenheid koud.

Dus, zullen uw concurrenten dit toestaan? Het antwoord hangt uitsluitend af van wat u van het concept vindt, en of het bij uw bedrijf past. Maar als u een model en een merk moet creëren? Overweeg dan de voordelen van het creëren van unieke concepten. Er komen nieuwe concepten uit die niet alleen uw unieke visie uitdragen, maar ook mensen aantrekken met dezelfde interesse als de uwe. Deze concepten omvatten car wraps, home decals, mokken en koelers. Er zou ook een categorie moeten zijn voor diegenen die van elementen houden. Een bedrijfsketen met een stedelijk thema dat oudere mensen aantrekt, is een geweldig concept voor de grote spots.

Lees meer:

Cadeauwinkel Delft 

Atelier Delft 

Duurzame woonaccessoires